10 september Nasca  Arequipa

10 september 2018 - Arequipa, Peru

10 september Nasca  Arequipa

Wakker  om 4.30 van koffer zeul geluiden pfff iets te vroeg want wij hoefden pas om 5 uur op. Het wordt de langste afstand reizen, 12 uur ofzo .ontbijt 5.30 en 6.00 de bus in. Gelukkig is iedereen altijd op tijd. Veel zand gezien met heuvels en zand vlaktes met hutjes erop ,vaak half afgebouwd of nieuw, zomaar in het zand. 9 uur een koffie stop in een nieuw restaurant /hotel  alwaar een Peruaanse dame, zelfgebreide spulletjes verkocht. Onderweg werd er met regelmaat gesnoept dat heb je bij  een lange reis . 1300 uur nuttigden we de lunch, in weer een nieuwe uitspanning ,goed geregeld met een buffet. In het tuintje bij de wc’s stonden hokken met cavia’s voor de consumptie , het schijnt hier een delicatesse te zijn.18.30 kwamen we aan in ons hotel la Casa de mi abuela. Schitterende kamer /huisje met voordeur no 181, net een dorpje met weggetjes een badje ,plekjes om te zitten echt een  hele goede sfeer , Jan en ik zijn nog door de stad gelopen en hebben onze maaltijd, bestaande uit een tosti in een aardig tentje met oude tv clips van Madonna op de achtergrond genuttigd en net als wat medereizigers voelen we ons maag. Morgen een hele dag hier zelfstandig rondneuzen heerlijk .

1. Els:
    15 september 2018
    Zo te zien was het een pittige reis. Wel een mooie op defoto te zien. Hartelijke groeten els. En een pootje van GIjs