29 september Tokio.

29 september 2019 - Tokyo, Japan

Op deze dag hebben we een andere wijk verkent en wel de wijk Akihabara.
Deze wijk zit vol warenhuizen en winkels met electronica. Aperatuur waarvan we het bestaan niet wisten. En op zondagmiddag wordt
 de straat auto vrij gemaakt en afgezet. Veel mensen maken dan een foto op de straat,zittend of liggend of ze zetten er poppetjes neer.
Het is hier ook weer beredruk.

DSC01247

We hebben hier erg veel van die meisjes gezien in lolita kleren, ze staan met folders om je drankjes en een showtje te verkopen.
Jan heeft er een aantal gefotografeerd maar daar zijn ze eigenlijk niet van gediend.
Er lopen ook wel meisjes rond die zich gewoon zo kleden;er zit een hele gedachten gang achter schijnt.

DSC01283

We zijn  een speelhal zeg maar flat, in geweest ook tig verdiepingen hoog en op elke verdieping weer andere speel apparaten of games
allemaal flikkerende lichtjes, muziekjes, bliepjes en en bloopjes, knetterhard je weet niet waar je kijken moet.
Er waren natuurlijk ook wat souveniers winkels vol spulletjes en daar zag ik buiten mn slippers staan echte vissen slippers. We hadden
ze al eens in een ander land gezien en toen niet meegenomen omdat ze nogal prijzig waren, hier niet, dus op de terug weg maar gekocht yehhh.

IMG_20190929_164512

Je hebt hier geen of bijna geen terrasjes dat betekend dat je veel langer blijft wandelen dan je denkt  en er zijn zovel mensen om je heen
 je blijft kijken tot je moe wordt.

Sushi gekocht en lekker op de kamer in alle rust opgesmikkeld.

1. Els.:
    13 oktober 2019
    Op de foto te zien zijn het leuke spellen en zo groot veel liefs van ons en een pootje van Gijs