6-10-2022 Hanoi Dubai

6 oktober 2022 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

6-10-2022 Hanoi Dubai.

We konden uitslapen vanmorgen.

Vanavond vliegen we terug naar Dubai en daarna naar Amsterdam.De gids heeft 2 kamers geregeld zodat we vanavond kunnen douchen en de koffers daar kunnen parkeren.

Voor ons doen hadden we een laat  ontbijt, rond 08.00 uur .

We zijn in de buurt wat rond gaan wandelen en chequten en uit om 1200 uur.

We besloten om naar t museum of literature te gaan. Das n complex waar confusius,een Chinese filosoof nog rond gewandeld heeft.

Onderweg lunchten we met een kippensoepje waar citroen gras in zat.

Nadat we dit hadden afgerekend begon het hard te regenen en onweren.

Enfin toch maar doorgelopen en in de regen het complex bekeken. Er staan daar mooie bomen in de tuin met van die wortels enzo.

Met stoelen in de vorm van een schildpad.

Het weer klaarde op en we liepen maar richting het meer, bij het meer aangekomen ging de zon helemaal schijnen .Rondje om het meer gelopen, op bankjes gezeten kijkend naar al die mensen die foto shoots maken erg grappig om te zien. Ook werd er een clip opgenomen met een zangeres. Omdat we verder toch niks te doen hadden zijn we naar  een show gegaan met waterpoppen.

Schijnt echt iets Vietnamees te zijn.

Op zich begon het leuk met vuurspugende draken maar verder duurde het mij te lang een uur is echt erg lang wanneer je het na een kwartier al bekeken hebt.Na dit spectakel liepen we naar t hotel en omdat de tijd toch enigzins drong deden we de KFC aan. Beetje buikvulling de smaak was wat mij betreft ver te zoeken.

Schoon en fris doken we om 20,30 de bus in naar het vliegveld, In de bus hield Hoang een enigzins emotionele speech. Hij had het erg leuk gevonden en gaat ons missen we zitten in zijn hart. Wanneer we contact willen houden is dat prima.

Op het vliegeveld werd een allerlaatste groepsfoto gemaakt daarna nog snel een groepshug  en gingen we pijlsnel door de douane werkelijk supersnel zeker vergeleken schiphol. Natuurlijk werd ik weer gefouilleerd dat lijkt tegenwoordig wel standaard  mm zou dat door m'n knot komen??Bij t boarden zag ik n hele grote dikke man  k had erop gerekend dat ie wel naast mij zou zitten maar God zij dank had ik ditmaal geluk pfff.

Na nog wat zooi gekocht te hebben in de winkeltjes  en nog wat geouwe neelt te hebben met reisgenoten vlogen we om 01.40 uur de lucht in.

1. Liesbeth:
    7 oktober 2022
    Goh,fijn dat jullie weer thuis komen.Goede reis.
  2. Cobi van der Sar:
    7 oktober 2022
    Na een mooie rondreis weer veilig naar huis. Goede reis.
  3. Miram:
    7 oktober 2022
    Welkom thuis, voor straks, lfs.
  4. Ellen:
    7 oktober 2022
    Dat viel dan weer mee Joke, met die grote dikke man ;)
    Bedankt voor de verhalen en de mooie foto's en tot gauw!