9 september Nasca lijnen.

9 september 2018 - Nasca, Peru

9 september Nasca lijnen.
Yeah vandaag vliegen! Op tijd wakker weliswaar met hoofdpijn maar dat komt ws door te weinig vocht en na een frisse duik in het zwembad en een warme douche dit keer , een lekker ontbijtje. We kregen te horen dat het vliegen een uurtje later werd..grrr, ook was onze mede vliegster ziek geworden. Toen maar even boodschapjes gedaan het wordt morgen een lange bus reis. Even voor 11 uur werden we dan toch opgehaald  en een medereizigster nam de plek in van degene die ziek geworden was . op het vliegveld aangekomen moest er taks betaald worden en moesten we weer een uur wachten want er was een vliegslot ofzo. Tussen door maar langs een kraampjes gelopen en een hoedje gekocht, kip pasteitje gegeten en uiteindelijk nadat er weer een stel aangekomen was van het hotel mochten we door een soort douane , stempel in het paspoort en door een poortje. Uiteindelijk kwam er weer een stel van het hotel zich bij ons voegen, uit eindelijk vlogen we allemaal tegelijk . en mochten we gaan vliegen pff 12.45..in een cesna nummer 13 en dat terwijl we nog mochten kiezen , we namen dus de cesna met de haaien bek en ook nog nummer 13... Ik zat opgepropt met de knieën in m’n nek achterin het was een mooie ervaring om vanaf bovenaf de lijnen en tekeningen te kunnen zien . tijdens de landing werd er gebruik gemaakt van het kots zakje door mijn voor buurvrouw dief mijn knieën  in haar rug had. Voordat we het vliegtuigje in gingen vertelde de piloot dat dit zijn laatste vlucht was en dat hij voor ons iets extra zou doen  koste een bijdrage wat we zelf mochten bepalen. Volgens mij gewoon een verhaaltje om extra geld te generen want hij deed volgens mij niks extra’s .Het transfer naar het hotel ging wel snel , nog wat rond gewandeld en gezwommen