16-9-2022 heenreis Vietnam

16 september 2022 - Ho Chi Minh City, Vietnam

m16 -9-2022

Deze ronde gaan we met Djoser naar Vietnam en we vertrekken vandaag.

Gezien het in de planning stond dat het streekvervoer vandaag staakt en er giga wachtrijen op schiphol zijn, vonden we kleine zus bereidt om ons  naar Schiphol te rijden.

We vertrokken van huis om 16.30 uur en kwamen aldaar om 17.20 uur aan.

We konden tot onze blijdschap vlakbij de balie staan en geen rij, helaas was de vreugde maar kortstondig we werden door een medewerkster gesommeerd achter in een andere rij te gaan staan….inchecken begon om 17.50 uur. Al met al stonden we in totaal 3,3 uur in de rij pfff das best lang.

Gelukkig hadden we er om gedacht om proviand en blurp mee te nemen.

In de rij kwamen we direct al een reisgenoot tegen, heel toevallig.

Met zere voeten en redelijk vermoeid maar met goede moed en blij dat onze vlucht doorging stapten we in.

Het vliegtuig startte de motoren keurig op tijd .

We zaten in een rijtje met drie stoelen , ik in het midden. Naast mij aan het raam zat een stevige meneer en aan de andere kan zat Jan.

TIjdens de reis vielen de mannen in slaap, jaloersmakend zucht ,.Beide mannen leunden tegen mij aan ik kreeg er bijna claustrofobie van zo ingeklemd te zitten maar ja ze sliepen zo lekker Dit ging zo door tot Dubai.

onderweg kregen we best een lekker maaltijdje, rijst met kip en een bonen salade. het broodje wat we later kregen was gewoon goor er zat iets ondefinierbaars tussen, dat broodje viel mij zwaar op de maag en wilde eigenlijk niet zakken.

1. Liesbeth:
    Hoe is het eten daar?
  2. Bienke en narong:
    19 september 2022
    Heel veel plezier. Geniet ervan.
  3. Cobi van der Sar:
    19 september 2022
    Gezellig. Ik geniet van je reisverslag.
  4. Elske:
    Een goed begin...
  5. Miram:
    20 september 2022
    Leuk om te lezen, reis met jullie mee
  6. Wiljo Oosterom:
    20 september 2022
    toch een leuke start, vermoeiend, maar je gaat ervoor!
    Veel genieten , kijken , bewonderen en verwonderen, enne... lief zijn voor elkaar!!👍