7 -10-2022  Dubai Amsterdam Edam.

7 september 2023 - Edam, Nederland

7 -10-2022  Dubai Amsterdam Edam.

07.40 uur zette het vliegtuig de landing in en landden we in Dubai alwaar we 3 uur overstap tijd hadden. De maaltijden waren weer overheerlijk  ik snap niet dat het bijna altijd bagger is.

Tot mijn verbazing heb ik wat geslapen en das heel fijn .De persoon naast mij lag wederom onder n dekentje volledig inzichzelf, super.Net als de heenreis.

Het was op het vliegveld een behoorlijk stuk lopen en treinen naar de gate. Dit maal niet gefouilleerd het mannetje zag dat m'n haarspeld deze keer de boosdoener was voor het bliepen van 't poortje.

Met een paar medereizigers nog n bakkie gedaan  elkaar uitgenodigd op Facebook en op tijd naar gate 10.

In t vliegtuig zat bij toeval een reisgenoot naast ons dat was fijn   de maaltijden vielen mee, er zat wat meer smaak aan .

Tijdens het kijken naar n film vielen de oogjes zo nu en dan dicht .

1300 uur werd de landing ingezet

Waarschijnlijk landde we op de polderbaan want het duurde best wel even voor we uit het vliegtuig konden.

We sjeesden door de douane naar de bagagelijn alwaar we afscheid namen van onze medereizigers zucht Je hebt zo een leuke gezamenlijke tijd gehad en je weet dat  contact houden lastig is

De reis naar huis verliep vlot en tegen 1500 uur stapten we het huis in.

Vietnam is een heel gaaf land om door te reizen de mensen zijn heel vriendelijk. Het verschil tussen arm en rijk is enorm.

Het eten is allemaal super lekker en vers.

De wifi is overal gratis,

Wij hebben een hele leuke reis gehad en genoten van alle activiteiten ondanks de regen

Vietnam is een echt aanrader.

1. Liesbeth:
    7 oktober 2022
    Fijn dat jullie er weer zijn!
  2. Joke Balkenende:
    7 oktober 2022
    Allemaal bedankt voor de reacties, ik vindt het altijd erg leuk dat er meegelezen wordt.
    Er staan best wat taalfouten in dit ook omdat ik vaak wat vermoeid nog aan het typen was .
  3. Cobi van der Sar:
    8 oktober 2022
    Dat maakt helemaal niet uit. Het waren allemaal super gezellige verhalen. Welkom back.
  4. Aaltje Schouten-Saarloos:
    8 oktober 2022
    Mooi dat jullie ook weer goed thuis aangekomen zijn, het was erg leuk om te volgen.
  5. Karin:
    8 oktober 2022
    Dankje voor de foto s en lollige verhaaltjes. Heb er fijn door meegereisd. Ook fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn! Xx
  6. Wiljo Oosterom:
    11 oktober 2022
    Welkom thuis. En fijn dat jullie weer een fantastische reis hebben gemaakt.
    Daar kun je weer even op teren.
    Het was leuk een beetje mee te reizen
    dank en lieve groet
    wiljo.