5-9-2023 Edam

5 september 2023 - Edam, Nederland

5-9-2023 Edam.

Jippie VAKANTIE !!!!!!!

Het was nog een heel gedoe om de koffer in te pakken, je wilt althans,ik, toch wat te kiezen hebben.

Ik las dat je warme kleding,badkleding en zomerkleding nodig hebt … pff ga er maar aan staan als je maar 20 kg mee mag nemen, achteraf was dat eigenlijk 24 , ook goed, nu blijft er wat ruimte over voor eventuele aankopen.

ik besloot om om 20.00 uur de koffer dicht te gooien er dus niks meer in of uit te gooien klaarrrrr.

Jan had voor het inpakken maar 10 minuten nodig.Wel moest hij zijn sandalen nog even plakken.

Enfin afgelopen middag een vakantie coupe laten aanmeten, kleine zus bereidt gevonden om ons morgenochtend vroeg naar de luchthaven te transporteren. Super lief. 7.00 uur dienen we daar te zijn, het schip gaat om 10.00 uur de lucht in, maarrrr eerst nog even slapie doen.

1. Cobi van der Sar:
    Weer gezellig om te lezen. Maat er iets moois van. De reis bedoel ik . Groetjes
  2. Joke Balkenende:
    9 september 2023
    Dat gaat zeker lukken yeah
  3. Karin:
    9 september 2023
    Hele fijne vakantie, ik ga zeker jullie reis met heel veel plezier volgen!
  4. Liesbeth:
    9 september 2023
    Had eerst de tweede brief gelezen.Ben helemaal blij en bij
  5. Miram:
    Koffer inpakken altijd lastig
  6. Nel:
    9 september 2023
    Top gezellig om mee te reizen
  7. Els.:
    9 september 2023
    Heel veel plezier. Het is al spannend voor vertrek. Is alles mee? Gaat het vliegtuig op tijd ? Is e r geen fille? Lekker genieten
  8. Kleine zus:
    9 september 2023
    Fris en fruitig stond het spul voor de deur om 5;45 .....toch soort paniek op de achterbank hoor ...tassen gingen toch nog even open ..Jahan hebben we dit ...jook !!! Kijk ff of dat ook mee is ....maar goed afgezet peppie en Kokkie .en daar gingen ze hoor ..fijne vakantie.duurt me nu al veel te lang
  9. Wiljo Oosterom:
    Lieve Jan en Joke.
    Jammer dat ik jullie niet dysuek een fijne vakantie kon wensen , wij waren voor een 3daagse trip in Duitsland.
    Maar bij deze een heel fijne spannende en veel genietende VAKANTIE