1 0ktober richting huis.

1 oktober 2019 - Tokyo, Japan

Vanmorgen relaxed opgestaan, Jan heeft uitgezocht dat we met een shuttle bus vanaf hotel Washington hier vlakbij, in een ruk
naar het vliegveld kunnen,leker makkelijk dan hoeven we ook niet te sjouwen met de koffers.
Zonder inpak stress  rustig genoten van ons ontbijtje in het hotel en langzaam op weg.
In het Washington hotel de gereserveerde kaartjes betaald en om 10 0ver 10 zaten we in de bus naar Narita Aerport, de reis duurde maar een uurtje heerlijk luxe.

Op het vliegveld het laatste geld opgemaakt en natuurlijk een lekker luchtje gekocht.
Het boarden ging allemaal snel. De vliegtuig stoel van Jan was niet helemaal lekker en we kregen twee andere plekken aangeboden
verderop, lekker ruim want het vliegtuig zit niet vol. met zn tweetjes drie plaatsen.
Tijdens het eten een lekker rood wijntje gehad en bij de koffie twee cognacjes en geen zuinige, hartstikke aardige stewards top.
Twee films gezien een boek gelezen een beetje gesuft en de 11 uur vliegen waren om.
Tijdens het ontboarden keek ik gelukkig nog even onze zitplaatsen na of er nog iets vergeten was pff lag mn beurs met mn pasjes
op de grond...Mazzel.
We hadden nog een paspoort controle waar er gevraagd werd waar ik vandaan kwam en waar ik heen ging, ik zei dus"naar huis boerenkool eten"
vond ie wel leuk geloof ik.

Trein en bus aansluiting ging voorspoedig ook het lopen naar huis viel mee en ongeveer om 20.00 uur konden we ons Plurkje in de armen sluiten.

Ik moet nog wel even melden dat de worldcup rugby in Tokyo was, we kwamen veel rugby fans tegen, uit Wales, Nieuw-zeeland, Australie
en ook nog een Nederlandse roeiclub.

1. Elske:
    7 oktober 2019
    Wat een mooie reis... Veel gezien en gedaan.
  2. Cobi van der Sar:
    7 oktober 2019
    Bedankt voor je uitgebreide reis verslag. Ik heb genoten😁🤗😘
  3. Joke Balkenende:
    7 oktober 2019
    Jazeker het was weer mooi
  4. Joke Balkenende:
    7 oktober 2019
    En nog staat alles er niet in maar wel veel .
  5. Karin:
    7 oktober 2019
    Heel leuk om mee te lezen , dankje!
  6. Els.:
    13 oktober 2019
    Jullie hebben een geweldige vakantie gehad en veel beleefd en gezien mooie avonturen veel liefs van ons en een knuffel.