21 september  Trail

21 september 2018 - Inca Trail Trip/ Cusco, Peru

Ook deze nacht had ik het koud en heb alle kleding die ik bij me had aangedaan , ik vulde elke avond m’n thee fles met warm water en legde dat in de slaapzak, dat hielp eventjes tegen de kou. De anderen hadden het absoluut niet koud het lag echt aan mij. Ik had ook angst dat ik het niet zou halen dat speelde natuurlijk ook mee. Enfin oordoppen in en proberen te slapen, dicht tegen Jan aan ,die had geen geluk met het slaapmatje ,deze was leeg gelopen. En na een wederom voor mij onrustige nacht , vroeg ontbijten en om 6 uur weer lopen, 16 km achter elkaar met onderweg een vroege lunch, al om 11.00 uur en om 1600 uur kwamen we onder luid geklap aan op het tenten kamp. Tijdens de maaltijd gister vertelde Gulio dat  de  muziek uit de 80 er jaren erg populair is, de muziek voor de jaren 80 kennen  ze niet omdat ze daar toen geen toegang tot hadden en tegenwoordig wel , het is heel leuk om te zien hoe enthousiast de, zegmaar, hippie muziek van toen ontvangen wordt en dat men, de voor ons klassiekers, als nieuw beschouwd. Vandaag kregen we als verassing een prachtige qinoa taart met een soort van slagroom erop , ongelofelijk dat ze dat kunnen maken onderweg !20.00 uur bed tijd en deze keer had ik het niet koud, en sliep ik.