28-09-2015 Kunming, trein naar Guilin.

28 september 2015 - Guilin, China

Voordat we naar het ontbijt stiefelden werden we opgeschrikt door een mede reiziger die zich vergist had in de verdieping , hij probeerde de deur , het was wel hilarisch toen ik hem open deed. Na twee uur met de bus kwamen we aan in het stenen woud ,het Naigu stone forrrest. Een prachtig park met heel veel rotsen, super om daar door heen te lopen, we hadden een uur of vier de tijd , geweldig om te zien.! Daarbij konden we gebruik maken van de schoonste toiletten van deze reis! Uit de kranen kwam gewoon water en het stonk niet, over het algemeen zijn de toiletten nogal ranzig en door de geur snel te vinden. Volgens Peter onze gids hadden we maar twee minuten om de trein in te stappen maar dit viel erg mee , allemaal gelukt. Dit keer weer met zn zessen in een coupe en nu gezellig met zn allen op rij. Ik had een flesje wijn mee en Mindy had toastjes met brie gevonden , ha ha het werd een gezellige avond in de trein, de bedjes waren weer keihard en het licht ging exact om Tien uur uit.  Het werd weer vroeg licht,  volgens sommige insiders was er wederom pittig gesnurkt hier en daar , hi hi. de ranzigheid bij het sanitaire gebeuren viel deze ronde mee zo ook  de wc. Het wc papier gaat nu nl door de wc en dit keer niet in een mandje, dat scheelt enorm in de stank. Daarbij wat nettere mensen denk ik.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade