27-09-2015 Dali- Kunming.

27 september 2015 - Kunming, China

Nog even lekker in bad , gewoon om dat het kon in dit hotel. De bus vertrok op tijd , 9.00 uur, het is fijn dat iedereen altijd op tijd klaar staat in de lobby, super! Leo zong nog een aria in de lobby, geweldige akoestiek . een prima bus, ruim en comfortabel , heerlijk kunnen lezen en suffen .we kwamen na een uur of vijf, aan in het  Yun lian hotel. Naar een park gelopen in de buurt, het was te zien dat het zondag was , wow het was giga druk in het park, veel bejaarde dans groepen met muziek en zang, veel kinderen,  een marktje met toeristen spul. Het was wel grappig dat de boompjes heel laag zijn en wij er voor moeten bukken. Met zn zessen nuttigden we een biertje op het terras. Op de weg richting hotel en restaurantjes haakten wij tweeën af en liepen nog wat rond in het buurtje over een druk marktje ed.  Jan en ik zegen neer in een restaurantje met tafels met daarin in het midden een gaspit op die gaspit werd een soort van pan geplaatst met daarin weer een pan met bouillon , lekker gegeten en  wel heel  spicy, poe hee. Het was wel weer grappig dat de rest van de medereizigers  in hetzelfde restaurant gegeten hadden maar dan achterin di,t ontdekten we pas toen we uitgegeten waren. Nog gezocht naar een deo tje in de winkels maar dat kun je hier wel schudden, helaas.

1. Kirsten:
    2 oktober 2015
    Grappig zoveel jaar verder en nog steeds geen deo! Pas in Hong Kong gevonden..