3-10-2015 Busreis naar Guangzhou.

3 oktober 2015 - Guangzhou, China

Na een lekker ontbijtje in lucy s place  maakten we een laatste rond wandeling door dit stadje. We konden dit op zn elf en dertigst doen omdat de bus pas om 11 uur vertrok. De tassen strak ingepakt en hop de bus in, de reis zou een uurtje of zes duren. De lunch gebruikten we in de bus. Deze keer hadden we twee professionele bus chauffeurs die normaal reden en niet over de weg scheurden. Onderweg mn boek uit gelezen, de eerlijke vinder van King , gekletst en film gekeken, dan duren die zes uur niet zo lang ik moet zeggen dat je  je erop in stelt , we maakten twee tussen stops om  naar de wc te gaan, altijd super druk bij deze gelegenheden. Rond half zes kwamen we aan en werden opgevangen door Billy de gids alhier, een aardige oudere man , hij had alvast een diner geregeld even verderop ons laatste etentje  samen met de hele groep, de vakantie zit er bijna op. Tijdens het eten bedankten we Peter voor de goede zorgen, en overhandigden we een enveloppe met inhoudt , daarna bedankte Peter ons , de enveloppe met inhoud doneert hij weer aan een kindertehuis in Nepal..   hier heet de gids  Billy  nam ons na het eten mee naar de hoogste verdieping van een gebouw alwaar we een mooi uitzicht hadden over Guangzhou, allemaal lichtjes en een paar hoge torens. Eigenlijk zouden we er koffie drinken maar helaas ging de koffie tent net dicht, toen maar een ijsje gehaald bij de grote M, en de supermarkt in om een ontbijtje te scoren voor de volgende dag.

1. Els:
    5 oktober 2015
    Jammer dat de reis er bijna op zit. En het gezellige reisgezelschap uit elkaar gaat. Wat hebben jullie genoten en een plezier gehad. Moeders els en gijs